2014. november 1., szombat

DIY: Plüss csibe

Sziasztok! Itt Janka:)
Először is bocsánat, bocsánat, bocsánat! Hatalmas kimaradás, de az iskola miatt Szandival mind a ketten tényleg nagyon el voltunk foglalva, sok a tanulnivaló és nem is volt nagyon ötlet, mit csináljunk. Na de! Most itt vagyok/vagyunk, és láttam, hogy Szandi már rakott fel egy bejegyzést(IDE kattintva elolvashatjátok), és most én jövök, ezért úgy gondoltam, megmutatom nektek, hogyan tudtok csinálni saját kezűleg párnát, vagy plüss állatot! Ezt csinálhatjátok magatoknak,vagy tökéletes ajándék lehet születésnapra, karácsonyra, stb.(LaurDIY csatornájáról van az ötlet)
 Nem is húzom tovább a szót, jó olvasást!

Hozzávalók: (Most kivételesen nincs kép, sajnálom!) Vatelin, vagy valamilyen tömőanyag; valamilyen sárga anyag (én plüss anyagot használtam); narancssárga és fekete filc(ehelyett mást is használhatsz, nem muszály filcet); olló; tű; gombostű; fekete, narancssárga és citromsárga cérna; pillanatragasztó vagy ragasztópisztoly

1.: Citromsárga szövegkiemelővel(ezt azért nem írtam a hozzávalókhoz, mert csak egyszer használom) jelöld, hol vágod el az anyagot. A lényeg, hogy egy négyzet legyen belőle. Ezt 2x vágd ki.



2.: Az egyik anyagra rajzold meg a csibe alakját. A lábait ne rajzold rá! Ezt is vágd ki, mind a 2 anyagból, de úgy, hogy a rajzolt minta mellett kb. 1-2 cm-rel vágd, hogy legyen helyed összevarrni.


3.: Gombostűkkel tűzd össze a 2 anyagot, hogy könnyebb legyen összevarrni.


4.: Tűvel és a citromsárga cérnával varrd össze a plüsst, kivétel alul, mert oda kerül a két lába és ki is kell fordítani. 


5.: Fordítsd ki az egészet!


6.: A narancsárga anyagodból vágj ki 4 db ehhez hasonló alakzatot.


Ezeket varrd is össze, majd fordítsd ki és valamilyen tömőanyaggal tömd ki, végül a tetején is varrd össze.



Ezt csináld meg a maradék 2 anyagdarabbal is.


7.: A csibe össze nem varrt részéhez varrd oda a lábakat.



8.: A tömőanyaggal tömd ki az egész plüsst, majd gobostűvel tűzd, és varrd össze a csibe alját.


9.: A fekete anyagodból vágj ki 2 db kis karikát szemeknek. Ezeket fekete cérnával varrd is a csibére.


10.: A narancsásárga anyagodból vágj ki egy háromszöget, majd formázz belőle kúp alakot. Ezt pillanatragasztóval vagy ragasztópisztollyal ragaszd rá a csibére.


És készen is van!!:) Nekem nagyon tetszik, szerintem rettentő aranyos lett, nagyon puha és még annál is jobb rajta aludni!


Remélem, tetszett a bejegyzés, és hogy ti is elkészítitek majd. Ha megcsináljátok, küldjétek el nekünk Facebookon (ITT) fénykép formájában!
    
Xoxo, Janka.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése