2014. június 23., hétfő

DIY: Szívecskés párna ♥

Sziasztok! Először is bocsánat hogy egyikünk se írt szinte semmit a blogra főleg én (Szandi) de mivel jön a nyár, be szeretnénk ezt pótolni még több ilyen DIY-al!:)☻ Most is egy ilyen lesz! Mégpedig egy párna!:) Nézzük is hogy mi kell hozzá:
Olyan mintájú anyag amit akartok,valami tömőanyag ez lehet vatta,papír vagy akármi de én zsepit használok! Kellesz még olló, tű, cérna, és valami filctoll!:) 
Először is a filctollal rajzoljatok valami mintát, én szívet rajzoltam!:) 
Ezután kellesz olló, és vágjátok ki!:) 
Én egy elég csúnya szívet kaptam, de ezt nézzétek el nekem!:D 
Ezt rakjátok rá az anyagra és rajzoljátok át majd vágjátok ki ismét!:) 

Ezután fogjátok a tűt és varrjátok be a háromnegyedéig!:) 
Ha megvan így fog valahogy kinézni: 
Ezután tömjétek tele!:) Én zsepivel fogom!:) 
Utána varrd be azt a kis részt! :)  ÉS KÉSZ IS VAN♥ 
Tudom hogy csúnya kicsit, de apának adtam tűpárnának! :)) 
Remélem tetszett a bejegyzés! 
Xoxo,Szandi 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése