2014. május 12., hétfő

✦Szürke buli smink. Smink sorozat #2✦

Sziasztok!:) Szandi vagyok.. Nem tudom emlékeztek-e, de régebben volt egy sminkes bejegyzésem, ahol egy barnás-rózsaszínes sminket készítettem el. Na szóval írták nekem facebookon hogy szeretnének még ilyet látni, így nekiültem, és elkészítettem!:) Lássuk.
Az első és legfontosabb dolog, a korrektor. Ez soha egy sminknél sem maradhat el! Én a szemem alá, a karikáimra raktam, ezt elkentem, de a bőrhibákra is rakni kell!:) Miután elkentem jöhet a száj. Nem tudom hogy vagytok vele, de én mindig rakok a számra korrektort, mert így sokkal jobban átadja a színt a szánk! 
Ha ezt is elkentem (mert ha nem kened el, nagyon csúnya lesz) jöhet a rúzs! Mivel buli sminket csinálok, erre a legalkalmasabb a vörös rúzs!:) Szerintem gyönyörű színe van, és tényleg nagyon erőteljes! 
Mivel a rúzs nem fénylik,csillog, gondoltam rakok fel egy hozzá illő szájfényt. Ugye vöröst. Tipp: Ne rakj más színű szájfényt, mint rúzst, mert csúnya lesz a végeredmény! 
A száj kész. Jöhet a szem. Én ezt szemhéj alapozással kezdtem, de azt nem fotóztam le! Szóval ezt a szürke színt választottam, ami egy szép csillogó halovány szín! (Még mielőtt valaki beleköt, direkt írtam haloványt!) 
Miután felszedtem a színt az ecsetre, jöhet a felkenés. Ezt az egész mozgó szemhéjra felvisszük! Feljebb ne!:) 
Ha felvitted, húzd ki a szemed, és tádá!:) 
Végeredmény: 

Remélem tetszett nektek! Ez a sorozat 3 részből fog egyébként állni!:) Köszi hogy elolvastad!
Xoxo,Szandi 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése