2014. május 18., vasárnap

▼DIY Papírtartó▲

Sziasztok!:) Szandi vagyok. Ebben a bejegyzésben megint egy DIY-al jöttem!:$ Lehet unjátok de én és Janka nagyon szeretünk díszíteni,ragasztani,barkácsolni, és így sok a diy!:) Szóval amit most fogok csinálni, az egy papírtartó. Abból kiindulva hogy nagyon szeretek barkácsolni, kitalálhattátok hogy rengeteg papírom van.! És szanaszét! :(  Gondoltam kéne neki egy hely és ezt varázsoltam!:)
Ami kell hozzá:
Egy doboz! Én PennyGirl-öset használtam de lehet müzlis is, vagy egy sima szállító doboz!:) Vonalzó,Olló,Ceruza,Toll,Tűzőgép!:) 
Először a vonalzó segítségével a jobb felső sarokba egy háromszög alakot jelölünk! 
Ezt természetesen kivágod!:) Tipp: Ha nem akartok a vágással szenvedni mint én, ne ilyen ollót használjatok!:D 
Mivel ezt a csomagot én oldalt bontottam ki, nekem ott szétnyílik, egy tűzőgép segítségével összekapcsolom! 
Jöhet a másik oldala! Megint odarakod a vonalzót, bejelölöd, és kivágod! :) 
Oké. Ha kivágtad díszítheted, bevonhatod színes papírral, de mivel nekem nem volt ragasztóm meg kedvem (XD) ezért csak egy toll segítségével ráírtam hogy Papírok! :D 
Nee.xdd Most veszem észre azt írtam Paparírok.xdd Látszik este volt!:'DD Na mindegy! A lényeget értitek! xd Azután teletömtem színes papírral,írólappal,rajzlappal és kész!:) 
Remélem tetszett és hogy elkészíted! Írj megjegyzést a bejegyzés alá!:D (Rá katt a címre és ott alul!) 
Xoxo,Szandi 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése