2014. május 11., vasárnap

ღDíszítsd a szobád tavasziasan!ღ #1

Sziasztok! :) Itt Janka.
Mivel tavasz van, és nem volt nagyon ötletem, hogy mit írjak, vagy csináljak, gondoltam, egy sorozatban megmutatom nektek, hogyan díszítem ki a szobámat tavasziasra!:))
Az első részben azt fogom megmutatni, hogyan tudtok szép kis pillangókat csinálni a falra!:)

Hozzávalók: olló, kisebb pillangókhoz körömvágóolló, írólap vagy rajzlap, íróeszköz és egyszínű színeslapok több árnylatban.


1.: Fogd az írólapot, és rajzolj rá több méretben ugyanolyan pillangókat. Ebben segítségedre lehet az internet vagy a nyomtató :D


2.:  Vágd ki a rajzolt vagy nyomtatott pillangóidat.(Bocsi, hogy változott a háttér, csak kint nagyon fújt a szél, ezért bejöttem.. :D) 


3.: A színes lapokra rajzold át a pillangókat. Minden méretből csinálj többet, mert úgy lesz a szép! :) 


4.: Ezeket a pillangókat vágd is ki.


5.: Majd ha kivágtad őket, akkor mindegyiket hajtsd félbe.


6.: Ha pedig ezzel megvagy, akkor nincs más dolgod, csak fogd a celluxot és a pillangókat, és ragaszd ki őket a falra! :) Szerintem Nagyon szép, egyszerű, és olyan... olyan tavaszias!! :) 


Remélem tetszett a bejegyzés, és hogy ti is elkészítitek majd. :) Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése